თემა
|
მინერალური სასუქები
|
მიმართულება
|
ნაერთთა კლასების პრაქიკული გამოყენება
|
საფეხური
|
საშუალო
|
კლასი
|
X ერთი მოსწავლე
|
საგანი
|
ქიმია
|
მიზანი
|
მოსწავლე გაერკვევა სასუქების მნიშვნელობას;გამოყენებას; ხარისხიანი
პროდუქტების მისაღებად’
|
სწავლების მეთოდი
|
ა) კითხვა;პასუხი
ბ]ინდივიდუალური მუშაობა
გ)ცდა
|
აქტივობა
|
ა)გონებრივი იერიში(5წთ)
ბ)ანალიზი სასუქების ჯგუფების ირგვლივ(10წთ)
გ)წერითი ვარჯიში(5წთ)
დ)დავალება1.N,P,K-ას
პროცენტული გამოანგარიშება(15წთ)
ე)საშინაო დავალებაზე მითითება(5წთ)
ვ)შეფასება სიტყვიერი კომენტარით და ქულით(5წთ)
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნები და ინდიკატორები
|
ა)ვარაუდის გამოთქმის, ცდით შემოწმების, დასკვნის გამოტანის, სინთეზისა
და შეფასების უნარის ფორმირება
ბ)შეარჩიოს საჭირო რეაქტივები, ჭურჭელი, რაც საჭიროა ცდის ჩასატარებლად
გ)ცდის ჩატარება.
|
გამოყენებული რესურსი
|
ქიმიური ლაბორატორიის აღჭურვილობა
|
Thursday, July 9, 2015
მინერალური სასუქები
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment